Vad våra kunder säger om oss

Vi är stolta leverantörer av bildkryss, korsord, sudoku och massor av annat klurigt och underhållande material till våra B2B-kunders tidningar, tidskrifter och webbar. Här är vad några säger om oss, vårt innehåll och vårt samarbete.

”Keesing går ’the extra mile’ för sina kunder! De hjälpte oss när vi med kort varsel ville ha en kul och annorlunda tävling till Almedalsveckan. Vi fick proffsigt bemötande och de var positiva, skickliga och kreativa. Slutprodukten, ett skräddarsytt extra stort kryss i alla kanaler, blev både väldigt bra och populärt.”

– Dan Nyman, Teknikföretagen

”Vi är en sajt som ville öka vår dagliga trafik och få läsarna att stanna längre. Med Keesings korsordsplattform har vi fått trogna läsare som återvänder ofta och gillar oss. Det har ökat värdet på våra produkter, vilket har stärkt vår affär.”

– Patricia Sundström, marknadschef

DN-läsarna har höga kvalitetskrav på korsord och spel, därför väljer vi att arbeta med Keesing som är skickliga korsordsmakare och har bra digital spelplattform, samtidigt som de är trevliga och hjälpsamma!”

– Fredrik Björnsson, Redaktionschef Dagens Industri och Dagens Nyheter

Vi har samarbetat i många år med Keesing kring våra
populära korsordsböcker. Det är alltid roligt att jobba med
teamet på Keesing, de levererar alltid snyggt, korrekt och
komplett material som våra köpare uppskattar.

– Måns Gahrton, förlagschef och förläggare Semic

”Korsorden vi köpt som är specialgjorda för Dollar Store är jättebra! Både vi och våra kunder uppskattar dem och de säljer riktigt bra.”

– PO Nilsson, inköpare för Dollar Store